2010. március 23., kedd

Szülinap - eddig

Áronka első szülinapja.... hát igen, közhely, de gyorsan telik az idő. Ma reggel apa órája csörgött, Áronka is megébredt rá, ekkor már negyed 8 is lehetett. Apuci elkészítette a tejecskét, én ki is vettem Áronkát az ágyból, adtam volna neki a tejet, de csak keveset ivott. Meglátta ugyanis az asztalon a sós pálcikát, ezért az után nyúlt. El is vett egyet, és meg is ette, ezek után még egy pici tejecskét ivott és kész, ennyi, több nem is kellett.

Apuci hozta a szülinapi ajándékot, építőkockákat kapott, gumisakat, illatosakat, hogy ne tudja túl megütni magát vele. Kibontottuk, mi jobban örvendtünk neki, de hát ez van. Előkaptam a fényképezőgépet, Áronka pedig gyorsan elkezdett örvendezni, hogy fotózzák, így sok szép vidám kép készült. Majd apuci elment, nekünk pedig kezdődött a nassolásos délelőtt: odavitette magát ahhoz a fiókhoz, ahol grissinit és kölesgolyókat tartunk és néha kinyitjuk Áronnak, hogy tudjon vele játszani. Kinyitottam a fiókot és a grissini lett az áldozat (grissini nagyon kövér sós pálcika, nincs só rajta, csak benne, sajtba szokták mártogatni az ínyencek, mi babaételnek tartjuk).

Majd kilenc órakor jött a reggeli, szokás szerint egy joghurt volt az áldozat. Áron eljátszadozott a majdnem üres joghurtos dobozzal, egy bébiétel kupakját tette bele, joghurtos lett minden. Reggeli után kicsit betettem az ágyba, mert álmosnak tűnt, de végül nem kért az alvásból. Közben elkészítettem a szendvicseket, mert a babaklubos lányokat vártuk hozzánk. Áronkát kivettem az ágyból, mert nem aludt, játszadoztunk kicsit, a hálószobában, majd kiválogattam a fehér szennyest, mosni kell, mert Áronnak elfogytak a hosszú ujjú body-jai. Majd megérkeztem a lányok, eljött mindenki most az egyszer. Meg is telt jócskán a lakás, volt itt minden, sepregetés, sírás, lufidobálás. Kitty készített egy joghurttortát és azt is hozta ajándékba, a lányok meg hoztak mindenféle érdekes rágni való játék ajándékot Áronnak: bohócot, melynek az arcát kell kirakni mindenféle formával, kis edénykéket, melyeket egymásba kell tenni, és egy Spongya Bob-os lámpát éjjelre, amit majd valahova el kell helyezni.

A gyerkőcök pedig szétszedték a lakást, Inez folyamatosan hordta szét a cipőket, majd megtalált egy számítógép billentyűzetet, azt vitte az édesanyjához. Emese végigrágcsálta a délelőttöt, evett burgonya szirmot, grissinit, szendvicset is talán. A tortát felszolgáltuk, felvágtam a babáknak, de végül is inkább az anyukák ettek belőle, finom volt, Kittytől el kell kérjem a receptet.

Miután Áront betettem az ágyába, mert álmos kezdett lenni, Viki megtöltötte az ágyat sok-sok lufival, Inezt is betettük oda, nagyon élvezték a babák. Áron persze nem aludt.

Miután a lányok elmentek, nem úgy tűnt, hogy Áron nagyon aludna, ezért gyorsan megetettem, zöldséges lazac volt ma a menü, kis készen vett babaétel, nem én főztem. Evett az almás őszibarackból is a kis béka, lett peluscsere is, majd pedig alvás. Ami most is folyik.

Szülinap

Nincsenek megjegyzések: