2010. március 1., hétfő

Rég írtam...

Rég írtam.... de mivel most Áronka úszás után nagyot durmol, és a tavaszi nap is szépen süt, hát írok pár sort.

Ma érdekes volt Áron az úszáson, nagyon nem akarta azt tenni, amit a többiek, folyton ide-oda rángatta a lábait, engem. Egy adott ponton szó nélkül levette a szemüvegem és bedobta a vízbe, Kitty jött és mentette ki a víz alól, bevallom, eléggé rosszul láttam volna, és nem akartam letaposni. Majd folyamatosan burrogott, ez a legújabb kedvenc időtöltése. (jut eszembe, erről van is egy videófelvétel, később felteszem). Az biztos, hogy sok vizet ivott a medencében, mert amikor itthon kínáltam vízzel, nem akart inni. Sőt, nem evett kekszet sem, pedig Kitty kínálta őt úszás után. Mikor megérkeztünk Gyöngyösre, az úszáshoz, akkor kicsit hányt, igaz, hogy rég nem ült a régi hordozóban, és rég utazott háttal az üésnek - szerintem emiatt volt a hányás.

Egyre értelmesebb Áronka. Múltkor megfogtam a kezét, felállt és csak viccesen mondtam neki, menjünk a mosogatógéphez, pakoljuk ki - ezt imádja, én is szeretem, hiszen elfoglalja magát, amíg ki-be pakolok. Áronka fogta magát és engem, irány a konyhában a mosogatógép, megállt előtte és várta, hogy akkor történjen valami. Teljesen meglepődtem.

A lábán egyre stabilabban áll, de elindulni egyedül nem mer. Azt már megtanulta, hogy ha felkapaszkodik, akkor le is lehet szépen ereszkedni a földre - ezt óvatosan, megfontoltan teszi. Eléggé fél a kudarctól, ezért óvatosan próbálja ki az új dolgokat.

De azért vannak újdonságok: tegnap este sütöttem egy kis palacsintát és Áron is evett belőle. Mikor először az apucija megkínálta, akkor kiköpte azt a falatot, de percekkel később maga vette el a tányérról a palacsinta darabkákat. Imádnivaló volt!

Nincsenek megjegyzések: