2010. március 11., csütörtök

Kaki

Szóval a kaki. Ez nagyon idegesítő, szagos és vicces is tud lenni. Áronkával volt egy időszak, amikor naponta kétszer is kellett cserélni a teljes ruházatot, mert a pelusból egyszerűen kifolyt a szubsztancia. Akkor ezt úgy orvosoltuk, hogy egy ideig egy számmal kisebb pelenkát adtunk rá - segített is egy ideig.

Manapság akkor fordul elő a kakás ruházat, ha:
  1. Rosszul helyeztük fel a pelust, ami a sok ficánkolás miatt nem kizárt, hogy előfordul.
  2. Pont ülve kakál - ez ebéd után közvetlenül fordul elő gyakran - ekkor a kakának nincs helye, így kitolódik a ruhába.
Ma is így jártunk, ebéd után. Szerencsére Tibi is itthon volt, így a babát a fürdőkádba vittük, ott mostuk le a sok koszt , akarom írni kakit róla. Aztán peluscsere, új ruhák, a kakisakat meg rögtön beáztattam, mert egyébként esély sincs arra, hogy kimenjen belőle a folt. így is látszani fog a helye szerintem...

Egyébként kíváncsi vagyok, kinek milyen kaki folt eltávolítási tippjei vannak???

2 megjegyzés:

kedit írta...

Szerintem a színes ruhára való Ace - amit idehaza használunk - még ezekre a foltokra is jó. Szóval, majd viszünk belőle, és akkor az áztatóvízbe abból is tehetsz. Ezt egyébként a foltra kell tölteni mosás előtt, majd a mosógépbe is kell belőle. Puszi

(-v)eniko írta...

Avagy a Vanish - sokmindenre jó, bár kakira még pont nem próbáltam.