2009. június 30., kedd

Érdekes nap

Érdekes nap volt a mai. Két nappal ezelőtt még az eső miatt panaszkodtam, ma annak hiánya volt gond. Illetve a túlzott meleg és párás levegő.

Áronka ma elég rosszul aludt. De azért sikerült délelőtt kétszer visszaaltatni, miután az éjjeli fél kettes ébredés és evés után reggel fél hétkor (!!!) ébresztett csak. A déli szoptatás után szaladtunk Pásztóra, ahol csípő ultrahangra voltunk előjegyeztetve. Semmi gond nincs a csípővel, de az orvos szerint azért még figyelni kell, tornáztatni - minden pelusozáskor - és lehetőség szerint egy hónap múlva megismételni az ultrahangot.

Miután hazaértünk Áron a kis úlésbe teljesen beleizzadt, kis folt volt a huzaton. Tibi a kiságyába tette, de sehogy sem akarodzott neki aludni. Megfürdettük, hogy kicsit a nagy meleg A negy meleg miatt két óra és valamikor volt szopi, utánna meg kétóránként egyészen fél hétig.

Mivel Tibi kinn a kertben nyírta a füvet, nekem jutott az esti fürdetés, egyedül. De nagyon nem szerette, nyűgös volt és sírt is, így hamar kivettem a vízből, megtörölgettem - remélem mindenhol, popsikrém, öltöztetés - amit újra utál. Majd azután kimentünk egy kicsit a teraszra még hűsülni, majd gyors elalvás következett. Teljesel leizzadtam mire vége volt mindennek.

Este 6 kiló 16-ot mértem, ami 50 grammal több mint egy nappal előtte - a gyakori szopizás megtette a hatását ezek szerint.

Mit is írjak még? Ja július 20-án lesz a keresztelője Áronnak, Kolozsváron, a Dónát úton a református templomban, déli 12 órától. Aki meg akar minket nézni, szeretettel várjuk. Addig is továbbra is blogizálok, ahogy azt találóan mondta kedves Editkém ma este.

Nincsenek megjegyzések: