2009. június 23., kedd

Boldog szülinapot!!!!

Ma három hónapos Áronka. Őszintén, nem hittem volna, hogy ilyen hamar eljön ez az idő. Szülinapunk tiszteletére Áronka ma egy kis dinnyelevet kapott apucitól. Illetve nagyon sokat kakilt a kis betyár, minden pelusában vagy purci vagy teljesen szép nagy kakacsomag volt.

Éjjel többször is megébredtünk, este fél egy vagy 12 után valamikor kettő és három között, és olyan éhes volt a kis baba, hogy nem lehetett visszaaltatni. Majd reggel négykor talán, illetve hétkor is. Mikor reggel hétkor Áronka nem akart már enni, apuci jött és azt javasolta, aludjunk inkább. Nagyon jó ötlet volt, mert én fáradt voltam az éjjeli műszak után. Így nyolc-negyed kilencig aludtam, miközben Áronka csendben nézelődött és játszadozott mellettem. Apuci ugyanis ment dolgozni és a helyére hozta Áron játszószőnyegét, ami altató helynek is kiválóan működik.

Ma esett az eső, a délutánt kivéve, amikor gyorsan kocsiba tettem Áront és sétáltunk egyet a katonaságig. Erről egy kis videó is készült, máris ide belinkelem:



Az úton visszafelé volt egy kis sírás, talán azért mert dörgött a távolban, talán a dinnye levétől - nos nem tudom, de hamar megvigasztalódott. Majd itthon este szopizás, mérlegelés, torna erről is készült mozgó film, majd fürdés (fürdésről is van videó).






A mérleg 6,08-at mutatott, ezt az jelenti, hogy három hónap alatt 2,31-et gyarapodott a kis béka - szép teljesítmény. Most Áronka alszik, anyuci pedig szeretne vacsorázni egy finom szendvicset. De előbb feltöltöm a videókat, hogy Áronka rajongók legyen mit nézzenek és min csodálkozzanak.

Nincsenek megjegyzések: