2009. december 31., csütörtök

Kakás karácsony

Karácsony. Megvolt. Az idén nálunk volt a püspöki karácsony is: eddig minden évben máshol-máshol volt, hol Ibi néniéknél, hol Ibikénél, hol Gyuszinál, de idén nálunk. Volt nagy ebéd - ami már délutáni ebédre fordult, csomagosztás, Áronka alvás, játszás, szóval sok-sok minden. Másnap indultunk haza Kolozsvárra és Harasztosra. Gyors csomagolás, Ibike még átjött, kicsit összeszedte a lakást, nem bírta látni a sok szemetet gondolom, majd elindultunk. Áronka egészen jól bírta az utat, csak a vége felé már sok volt a sok ülés, ezért teljesen szabályellenesen kivettem autósüléséből és az ölemben tartottam, illetve állt lábon előttem, a székben fogózkodott és nézett kifelé. Majd elálmosodott és elaludt. Kolozsváron volt karácsonyozás, Áronka kibírta az egész hececárét, örvendett a sok ajándéknak. Másnap édesanyáméknál karácsony és ebéd, majd elutaztunk Harasztosra - az új, december elején felavatott autópályán mentünk Gyalutól egészen Tordáig. Harasztoson is várt egy karácsonyfa és karácsonyozás, ajándékok, majd számítógép upgrade itt is, unoka ölelgetés, rokonlátogatás - minden minden a javából.
Majd hazafelé Kolozsváron töltöttünk még két fél napocskát, aztán az út következett visszafelé.

Nos, ez már kalandosabb volt. Áronka ugyanis jól bereggelizett, majd evett egy kis kekszet az úton tízórai gyanánt. A határ előtt láttam, hogy kicsit küszködik, majd kirázta a hideg. Mondom is Tibinek, ez kaki volt, benzinkútnál majd cseréljünk. Meg is állunk a benzinkútnál, Tibi tankolás után a parkolóba húz, rendezkedik egy kicsit, én meg kiveszem a babát az ülésből, hadd élvezze, hogy állhat lábon. Kíváncsi vagyok, hogy biztosan van-e kaki, ezért a lábon álló babáról igyekszem óvatosan lehúzni a nadrágot, előzetes adatok gyűjtése a cél csupán. Ám ekkor derül ki a kakit nem tartotta vissza a pelus, kifolyt a nadrágba is. Próbálom a nadrágot visszahúzni, de nem lehet, Áronka kilépdel belőle, ezért igyekszem menteni a menthetőt: nadrággal törölöm a kakit, majd Tibi megfogja elölről a babát, én megkeresem a törlő eszközöket - nyilván, a nedves törlőkendőnek most kellett kifogynia, így szalvétához is folyamodok. Szóval akkor a kép a következőképpen fest: én hátul, az anyósülés mögött, előtte egy nagy rakás csomag, mellettem Áronka ülése, Tibi pedig a vezető ülésről fordulva felénk fogja a hóna alatt a babát, aki lábon áll, a lába és a ruhája egyre kevésbe kakis, majd lassan, óvatosa, ügyelve, hogy az autó kárpitját ne kakizzam össze elkezdtem lefejteni a babáról a ruhákat, közben egy kis szünetben Tibi előkeresi a pót ruhákat. Baba teljesen pucér, és már nem kakás, mellénk húz egy autó, melynek utasai kíváncsian nézik, hogy mit keres a másik autóban egy pucér baba, lábon állva. Közben maximumon megy a fűtés, hogy Áron ne hűljön meg, mi pedig izzadunk, mint a lovak. Lassan felkerül Áronkára a pelus, a ruhácskák, minden, kakás ruhácskákat és törlőkendőket egy zacskóba dobjuk, mi pedig fellélegeztünk, hogy ezt is megúsztuk. Követező peluscsere már egy benzinkútnál történik, igaz, ekkor a baba csak egy barnát purcilt a pelusba. Szóval így történt a kakás karácsony.

Hogy el ne felejtsem, feltöltöttem a karácsonyi képeket, nézzétek és örvendjetek! És boldog új évet!!!

Karácsony 2009

1 megjegyzés:

BB írta...

Kettővel még érdekesebb lesz :)))