2009. december 1., kedd

Frizura

Áronkánaak születése óta sok a haja. Mikor még kicsi volt, akkor fekete-fekete volt, mostanra szép gesztenyebarna lett belőle, ha így folytatja, mire felnő szőke lesz. A haja egészen jól nő, no azért nem olyan ritmusban, mint a körme, de nő. Eddig háromszor vágtuk le a haját: először anyuci egyedül volt itthon és kamikaze módon a baba fejét simogatva vágta le a hajat a körömvágásra használt tompa ollóval. Másodszor a napokban vágtam le a bretont, mert már a baba szemében volt a sok haj. Eléggé viccesre sikerült, ezért elhatároztam, veszünk egy hajvágó gépet, azzal igazítjuk a frizurát.
Ma délután elő is vettem a gépet, és Áronka kezébe adtam, játszódjék vele. Be is kapcsoltam, hallhatta, hogy zúg. Este, miután apuci is itthon volt már és az etetés is megtörtént, akkor eljött a hajvágás ideje. Bementünk a fürdőbe, ott apuci ölébe vette a babát, anyuci pedig apuci sorozatosan ismételt kérésére 2 centin hagyta a gépet. Majd elkezdtük a hajat simogatni. Áronka eléggé unatkozott, annyira nem érdekelte már a gép, hiszen a délután játszott már vele, sokkal inkább a fürdőszoba volt érdekes, no meg az, hogy nem nagyon engedtük mozogni. Apuci aztán egy adott ponton átvette a gépet, és ő is igazított a frizurán. Gyorsan fürdi következett, hogy a pici hajszálakat lemossuk, fürdi közben egy-két otthagyott utat levágtam ollóval. És a friss baba már alig várta, hogy szép frizurával mosolyogjon a világra. Új frizurás fotókat holnap készítek. Ígérem.

Nincsenek megjegyzések: