2009. december 18., péntek

Először

Nos, a tegnap volt először az, hogy Áronkának nem főztem külön ebédet. Illetve nem a külön főzött ebédet adtam. Vett apuci egy kis spenótot, azt kis villával összetört főtt krumplival összekevergettem, adtam hozzá kis fokhagymát - Tibi szerint nem kicsit, sokat - olajon kicsit megkavargattam mindezt, és kész. Na jó, Áronkának a spenótba aprítottam a kenyeret, kevertem hozzá kis tejcsit is, hogy finomka legyen. Nekünk meg sütöttem tojást mellé. A babuci ezt ette ebédre, meg este is, annyira belakott vele, hogy tejcsit már nem is akart inni, hiába készítettem el neki. Reggel hatkor viszont nyöszörögve ébredt, hogy ő bizony éhes, picit még tettem szopizni, de nem volt se türelem, se túl sok tej, így inkább a tápszert adtam neki. Most, reggel fél kilenckor még javában alszik, kifárasztottuk ezek szerint a tegnap :-D. Ja este 8,38 volt, ami jó dolog két nap alatt 20 grammot hízott. Volt ez rosszabb is, foga miatt 8 kiló valamennyire fogyott.

A kúszás nagyon jól megy. Pillanatok alatt a szoba másik végében, majd a konyha végében van, készülne kimenni az előszobába, de nem hagyom, mert ott nincs padlófűtés és nem szeretném, ha megfázna. Tegnap a hálószobába tévedt be, itt nézegette a dolgokat, tapizta a konnektorokat, a kapcsolót, benézett a gardróbba is. Édeske volt, az biztos.

Javában, második - harmadik napja hull a hó. Voltunk a babakocsival sétálni a hóban, egészen jól ment, azt hittem nehezebb lesz, de nem. Még jobb is volt, mert a hó eltakarta az egyenetlenségeket, így simább volt az út.

Nincsenek megjegyzések: