2009. július 27., hétfő

Nyűgösen

Tegnap igazi nyűgös, sírós baba volt Áron. Hivatalosak voltunk a szomszédba egy kis bográcsgulyás partira, de nem igazán tudtunk ott ülni, Áronka sirogatott. Lehet azért, mert nem öltöztettem fel eléggé? Nem tudom... Délutánra két óránkénti szopizás következett, aztán meg alvás - éjjel fél négykor ébredt meg, majd reggel 8-kor - anyuci jóóóóóól tudott aludni. Ma reggel is elaludt Áronka, pótolja a tegnapi nem alvást. Reggelre kakit is produkált a kis béka, jó nagyot, óriásit. Ezelőtt csütörtökön volt kaki, tehát négy nap telt el, ilyen hosszú ideig gyűjtögette.

Még mit is írjak? Áronka most már másképp sír, olyan felnőttesebben. Értelmesebb is talán. Van egy könyvünk, címe Anya taníts engem, ajándékba kaptuk Hildától, most azt forgatjuk nagy-nagy szeretettel. Ha Áronka pihent belőle lehet játszani és tanulgatni, én nagyon szeretem. Edittől kaptam egy másik könyvet, mondókákat és énekeket tartalmaz, azt is nagyon szeretem.

Ma kitoltam Áronkát a teraszra, a jó levegőre, és hát csodák csodája nem nyűglődött nem sirogatott mint ahogy szokott elalvás előtt, hanem fogta magát és amiután kicsodálkozta magát elaludt jó babához illően. Hiába na a jó levegő, a friss levegő csodákra képes. Sajnos a héten ez a leghűvősebb nap, ezen túl mind csak melegebbek lesznek... A 33 fok az mégsem 36 fok, ezért lehet délután csak kitolom Áronkát a teraszra, hadd aludjék.

Anyuci elkezdte nézegetni a Vészhelyzet 13. évadját - megvan még a 14. és 15., előtte pedig talán a 7-ig bezárólag eredeti szép színes szagos dobozzal. Szeretem ezt a sorozatot, ez van. Na pont most van a sorozatban babája Abby Lockhardtnak és Kovac doktornak, de ott nagyon hamar nő, a mama már a második részben munkába állt :-D. No de érdekes lesz, az biztos.

Nincsenek megjegyzések: