2009. július 15., szerda

Sok a mozgás

Csak röviden, mert álmos vagyok, csípnek a szúnyogok és egyébként is 36 fok volt ma: Áronkának van egy kis széke, melyben szépen hátra dőlve tud nézelődni. Otthagytam ma a szobában, két perc múlva megyek vissza: Áron nincs a székben, hanem becsúszott az ágy alát, ott cumizott szépen és nézett ide-oda. Este megismételte a manővert, de akkor én is láttam, és csak ámultam, milyen szépen mozog lefelé.

Ma volt az első alkalom, hogy Áron oldalra fordulva aludt egy keveset. Érdekes pozíció: kitekeri a nyakát hátra, miközben oldalra dobja magát. Érdekes.

Ma egyébként más is történt: ez volt a 3. nap kaki nélkül, így este kamillás teát kapott a baba - szívta is rendesen az üveget. Purcikat hallottunk rendesen, kakit még nem láttunk. Holnap is megismételjük a teát, aztán ha ez sem segít, jön a hőmérő. Vagy a baracklével kellene még próbálkozni azért....

Na ennyi. Megyek aludni.

Nincsenek megjegyzések: