2009. augusztus 1., szombat

Kevés

Kevésnek ítélte még a védőnéni is, hogy Áronka nagyon, de nagyon keveset gyarapodott, az ő mérései szerint még fogyott is. Ezért is, no meg hogy azért ne fogyjon el a baba, a szopizott tej mellé kanállal őszibarack pépet adogatunk már két napja neki. Az eredmény már elég látványos: ma este (vagyis pénteken) 6,27 volt a kis békánk, miután szerda este csak 6,15 volt. Azt is eldöntöttem, hogy holnap minél gyakrabban teszem Áronkát mellre, ha lehet kétóránként, hadd termelje ki magának azt a tejcsit, amire szüksége van.

Ma egyébként babazsúrt tartottunk. Püspöki összes Áron korabeli kislánya - szám szerint kettő, Emese és Inez - meglátogatta őt. Emese két hónapos, Inez már hat. A kis békák jól elvoltak egymagukban a pokrócon, a játszószőnyegen, ki hol tudott lenni. Elfelejtettem fotókat készíteni, ahogy elfelejtettük kitenni a szemeteskukát is :-D. Felejtős napunk volt. A zsúr jól sikerült, meg is fogjuk ismételni jövő héten Emesénél. Inezt egyébként megfogtam az ölemben, ő már nyolc kilós, jó súlyos Áronhoz képest. Érdekes volt ilyen nagy babát tartani a kezemben.

Ennyi. Majd még írok, hogy alakul az őszibarack evés. Gondolkodtunk azon is, hogy adjunk neki még tejpépet, ezt holnap veszünk is.

Áronka újbol kakimentes napokat tart kedden volt utolsó alkalommal pelenka produkció, bár most az őszibarack megmozgatta a beleke, jó büdös purcikat éreztem a pelusban.

Megvolt csütörtökön az oltás - miután a doktor néni egy-másfél órát várattatott magára, nem volt nővérkéje... Szegény Áron lila fejjel, ordítva sírt, mert a szuri mellett éhes volt, álmos volt és a védő néni szerint a fogzás nagyon-nagyon beindult és nagyon nagyon zavarja a babát. Kicsit el voltam szontyolodva aznap, de hát ez van.

Adós vagyok sok-sok Áronka videóval, ahogy időm engedi, teszek azt is fel hamarosan. ígérem.

Nincsenek megjegyzések: