2010. június 3., csütörtök

Kezes-villás reggeli

Az már régóta megszokott dolog, hogy Áronka elveszi kézzel az eléje tett ételfalatkákat, beteszi a szájába, és meg is eszi őket. Nemrég elővettem a szép színes műanyag villáját - miután az egyik helyen azt olvastam, a babák hamarabb megtanulnak villával enni, mint kanalazni, bármennyire is féltik a szülők a babákat a villától. Nos, úgy döntöttem, nem féltem, hadd tanulja meg. Kezébe adtam. Elsőként csak játszadozott vele, majd amikor felszúrtam a villára neki a falatkákat, akkor megtalálta a villával a száját, szépen lehúzta róla, és megette.

A következő lépésben a villára szúrást gyakorlata nagy szorgalmasan, Ez általában az evés második felében megy, addigra már nem olyan éhes, több türelme van ezzel foglalkozni. De ilyenkor is van, hogy inkább kézzel eszi meg az ételt, kézzel szúrja fel villára, netán felszúrja villára, leveszi onnan kézzel, és beteszi a szájába. Vagyis minden variáció megvan.

A következő kis videóban mindez nagyon jól látszik. Itt épp bundáskenyeret reggelizett, ez egyébként egyik nagy kedvence a virsli mellett.

Nincsenek megjegyzések: