2010. január 17., vasárnap

Torta

Nem vagyok valami nagy főzőízé, de mostanság, mivel sokat vagyok itthon és mivel Áronnak úgy is kell főzni valamiket, több receptet is kipróbáltam. Nemrég sütöttem gyömbéres kekszet, ezt inkább magunknak, de pont ma egy kis tortát is készítettem. Teri kolléganőmmel levelezgettünk - ő is egy kis csöppséget, Verát neveli otthon - és ő javasolta ezt a receptet, mert hogy ő ezt a tortát készítette el Vera egy éves szülinapjára. Nos, mivel olyan egyszerűnek tűnt, úgy gondoltam, én is megpróbálkozhatok vele. És sikerült is. Iszonyú finom. Áronka még nem kóstolta, ő most alszik, de ez lesz az uszonna.

Én két szeletet is ettem belőle. És ami a legjobb az egészben, hogy nincs benne cukor, mégis olyan istenien finom és könnyed, hogy az ember csak enné és enné :-D - pedig ebéd után voltam, amikor kóstoltam. Tibinek is ízlett. Ez marad belőle :-D.




UI: Közben elkészítettem aszalt sárgabarackkal. Mazsolával finomabb. A sárgabarackos ilyen lett:


Nincsenek megjegyzések: