2009. április 16., csütörtök

Kipihenten

Apucinak köszönhetően a mai napot kipihenten kezdhetem. Tegnaap kicsit naagy volt nálunk aa sürgés-forgás, látogaatóban volt nálunk a stuttgarti unokatesó, Éva, férje Sanyi és Evelyn. Jókat dumcsiztunk, elsétáltunk a csodaatévő kútig - Áron a hordozókendőben a vállamon jött velünk, jót aludt, kicsit fájt is a vállam azután, de hát mit meg nem tesz az ember a porontyáért.

A séta alaaposan elfárasztott, Áron meg este hat órai szopizás után mély álomba merült - én is követtem a példáját és az álmok álmából apuci ébresztett fel, hogy Áron éhes. A szopizás utáni böfiztetést már apucira hagytam, és ugyanúgy zuhantam vissza a mély és pihentető álomba, mintha fel se ébredtem volna. Éjjel még kétszer kellett felébredni, de a pici alvások annyiraa jól sikerültek és olyaan pihentetőek voltak, mintha egész nap aaludtam volna. Úgy hogy a reggeli 10 órai szopizás után következett az én szabad programom, és így blogot frissítek.

Új képek is készültek, ezeket hamarosan feltesszük a netre. Holnap jön a védőnéni, kíváncsi vagyok mit mond majd Áron gyarapodására. A tegnap elmaradt a fürdetés - Áron mély alvása miatt - így nem volt pucér mérés. Ma 90 grammnyi tej megevése után 4,54-et mutatott a mérleg - kakival, pisivel, pelussal és ruhával együtt. Ez még mindig olyan 4,2 körül van - ami nem gond, hiszen Áron két hét alatt visszanyerte szülési súlyát és máris a kettes számú mini libero pelenkát kapja. Ez a pelus olyan nagynak néz ki a kis Áron fenekén! (Az esetlegesen ismétlődő aaaa betűkért elnézést, a megjavított gépembe miután nem megy a hang dupla a betűt ír, ha megnyomom a gombot, nem mindegyiket tudom irtani.)

Nincsenek megjegyzések: