2010. április 15., csütörtök

Szervezkedés

Amnt azt Betty is megírta Emese blogjában, szervezkedünk. Mert tele lett a hócipőnk azzal, hogy 3-4 hónapja nincs ringató Pásztón - nem is tudom, miért van még kint a leányzónak a reklámja a pásztói gyermekorvosnál, de tényleg nem értem.

Edit javaslatára itt a faluban keresünk egy óvónénit vagy volt óvónénit, aki szívesen foglalkozna hetente egyszer a kicsikkel, énekelhetnénk, mondókázhatnánk együtt egy kicsit. Voltam a jegyzőnél, aki roppant kedves volt, igyekezett megoldást találni a kérdésre. Megnéztem a faluházát, de az sajnos nem alkalmas ilyen pici gyermekeknek: esküvő kötésére berendezett, fehér lepellel leborított székekkel - én ezen már csak a foltejtési lehetőséget látom, kőpadló van, szóval nem alkalmas.

A könyvtárba is ellátogattam - ez a másik alternatív lehetőség -, otthonosabb, kellemesebb ott a helyszín. Mind kiderült, a könyvtáros néni maga is volt óvónéni, tart is a kicsiknek foglalkozásokat. Idősebb, kedves, szimpatikus néni, aki nem zárkózott el a lehetőségtől. Ez a felállás nagyon jó lenne, mert akkor helyszín és foglalkozást tartó néni is lenne egyben - ilyet még legmerészebb álmaimban sem gondoltam volna... remélem összejön, a könyvtáros nénivel a jövő héten beszélek.

Voltunk ma orvosnál, semmi gond, csak rutinvizsgálat. De ennek ellenére Áronka úgy ordított, mintha nyárson forgatták volna, pedig a doktor néni csak meg akarta hallgatni, illetve belenézett a torkába, hogy minden rendben van-e. Kint az előtérben, ahol öltöztünk, ott is nagy volt a sírás, igaz, hazajöttünk és három órától alszik a kis béka - fáradt lehetett.

Agyhártyagyulladás ellen védő kullancsoltást iratattam fel a doktor nénivel, majd jövő héten elmegyünk, hogy adja be. No, csak akkor lesz aztán sírás.... előre sajnálom...

1 megjegyzés:

kedit írta...

A mi doktor nénink úgy járt el, hogy az oltásokat soha nem ő adta be, hanem a nővér. Pontosan azért, hogy ne alakuljon ki Ákosban a frász a doktor nénivel szemben, és ne üvöltsön aztán évekig egy egyszerű torokba kukucskálásnál is. Talán nem is rossz ötlet... Egy doktor nénivel talán meg is lehet beszélni, az indoklást biztos elfogadja, elvégre ő sem akarhatja, hogy egy gyerek végigordítsa gyerekkora orvosi vizsgálatait. Nnna, sok sikert! És azért kullancsspray is kell ám.