2009. augusztus 9., vasárnap

Tejpép

A tejpép is egy újabb étel, amit szeret Áron és szívesen eszi. A Milupa HA nevű, allergiára hajlamos babáknak szánt pépjét vettük és adtuk neki. Vanilíás ízű, megkóstoltam, de maximum ha az éhhalál fenyegetne ennék ilyet még egyszer.

Tegnap Áron 6,39 volt, tehát egy kicsit feljebb tornásztuk a súlyát. Újdonság az is, hogy most, hogy többféle ételt kap sokkal többet alszik éjjel. Tegnap este fél tízkor aludt el, reggel hatkor megébredt és a gyors szopi után újból elaludt - kilenckor a mi sürgés-forgásunkra ébredt meg.

Ma nagyon édes volt Áronka: mellette feküdtem és vigyáztam az álmát. Kiesett a cumi a szájából hirtelen, én meg készen álltam, hogy sírás esetén visszategyem, de nem kellett. Áronka hangosan felkacagott álmában. Bearanyozta egész napomat :-D.

Szerdán Inezt és Kittyt látogatjuk meg, és jövő héten akkor újból rajtunk a sor babákat fogadni. Kezdem nagyon szeretni ezeket az összejöveteleket. Tudom, videókkal még mindig adós vagyok, de majd hamarosan pótolom.

Nincsenek megjegyzések: