2011. november 6., vasárnap

Visszaesés

Szóval visszaesés van pisi terén, muszáj napközben is pelust tenni a kis békára, olyan Up and go jellegűt, vagyis, ami bugyipelenka. És hát gyakran beleereszti a pisit - bár van, mikor szól, hogy kell pisilni, ez eléggé változó. Ha kaka készülődik, akkor mindig szól, azt valahogy megtanulta.

Nyilván, hogy a tesó hazaérkezése - immár két hete van itthon - okozza ezt a visszaesést. Meg hogy kevesebbet tudunk rá figyelni. Aggódom, hogy hogy lesz ebből márciusban óvodába menetel - mert fejlődésére rendkívül jó hatással lenne a társaság, a sok gyermek. No, de ez majd márciusban kiderül, hátha addig sikerül megtalálni a megfelelő egyensúlyt a kis Ábel és Áron nevelése között.

Ja mélyen benne vagyunk a dackorszabban, tegnap este annyira kihúzta a dugót nálam, hogy eljárt a kezem, és biza a feneke bánta. Én is megbántam azon nyomban, és sírva is fakadtam - még sok hormon tombolhat bennem - de ht muszáj volt valamit tenni, annyira elkapatott lett, dacol, és csak azért is tesz valamit, hogy mi kérjük, ne tegye... ez van.

Most a jövő héten kedden lesz az első nap, mikor Ábel, Áron és én egyedül leszünk itthon, apa megy dolgozni, mama ma ment haza. Kíváncsi vagyok, hogy fogom bírni ...

Nincsenek megjegyzések: